• Glenn

BPM: Bullets Per Minute komt naar Xbox

BPM: Bullets Per Minute, ontwikkeld door Awe Interactive, brengt schietactie op basis van kerkers naar de tafel, maar omsluit het in een wereld waarin elke beweging - elk schot, elke sprong en elke ontwijking - wordt uitgevoerd op het ritme van een rock soundtrack.


De game kwam in september 2020 uit op de pc en kreeg lovende kritieken, waarbij Screen Rant het omschreef als "boeiend en verslavend genoeg om de meeste titels nu te laten blozen".

Toen BPM: Bullets Per Minute op de pc uitkwam, blies de respons die we kregen ons weg, en we waren ons ervan bewust dat veel gamers erop gebrand waren dat we ons specifieke merk van knaller-op-de-beats-actie naar PlayStation en Xbox zouden brengen ”, zegt Awe Interactive-oprichter David Jones.


"We hadden altijd plannen om consoles te ondersteunen, maar we hadden het gevoel dat we het als een geheel nieuwe release moesten behandelen en daarom zochten we een partner om ons te helpen deze nieuwe platforms recht te doen."

Dat is waar Playtonic Friends tussenbeide kwam, waarbij Awe Interactive een van de eerste studio's werd die zich aanmeldde bij de nieuwe uitgeverij van Playtonic Games. Cue-heliumballonnen, bevroren kipnuggets en tal van andere volledig fictieve feestartikelen om dit te vieren, hebben het daglicht nooit gezien dankzij de huidige immer voortdurende boss fight van de gamesindustrie: lockdown.


"Een deal tekenen om een ​​game te publiceren die is gemaakt door een studio die je nog nooit hebt ontmoet, terwijl je tegelijkertijd een uitgeverslabel lanceert, klinkt voor sommigen misschien ontmoedigend, maar hier bij Playtonic Friends zagen we het als een uitdaging om de routine van het nieuwe normaal onder de knie te krijgen. Herhaaldelijk moesten we elkaar informeren dat een of meer van ons de microfoons op mute hadden gelaten tijdens eindeloze Zoom-oproepen.” voegt Gavin Price, CEO van Playtonic toe.


"Het was een genoegen om samen te komen met Awe Interactive en we zijn oprecht verheugd om deze zomer BPM: Bullets Per Minute naar consolegamers te brengen."

Naast de game die afgelopen herfst op pc werd gelanceerd, zullen consolegamers ook worden getrakteerd op de aanvullende content die sindsdien door Awe Interactive is uitgerold, waaronder vijf gloednieuwe personages waarmee je op een nieuwe, unieke manier kunt spelen, drie nieuwe wapens om het doden van vijanden op het ritme aan te moedigen, een gloednieuw hoofdstuk met zijn eigen unieke vijanden, twee nieuwe moeilijkheidsgraden en een mix van gloednieuwe items, prestaties en diverse tweaks.


BPM: Bullets Per Minute-functies:

  • Schiet, spring en ontwijk op het ritme, terwijl je vecht tegen hordes vijanden.

  • Vecht tegen krachtige bazen in uitdagende boss fights, die je tot het uiterste zullen duwen.

  • Verken willekeurig gegenereerde kerkers.

  • Kies uit 10 verschillende karakters met unieke sterke en zwakke punten.

  • Gebruik een krachtig arsenaal aan wapens, allemaal met een ander gedrag voor het afvuren en herladen op het ritme van de soundtrack.

  • Vecht tegen een breed scala aan vijanden, elk met uniek ritmisch gedrag.

  • Word overmeesterd en vuur shotgun-raketten af ​​terwijl je door de lucht vliegt.

  • Gebruik vaardigheden die de manier waarop je het spel speelt radicaal veranderen, van teleporteren tot bevriezende bouten.

  • Rust meer dan 60 items uit die je personage op unieke en interessante manieren bufferen.

  • Ervaar een epische rock-operasoundtrack.

Recente blogposts

Alles weergeven