• Jolina

EA deelt ideeën over de toekomst van FIFA

EA sprak vandaag de wereldwijde voetbalgemeenschap toe via een blogpost van EA SPORTS Group General Manager Cam Weber.


"Aan voetbalfans over de hele wereld,


Het waren een paar spannende weken voor EA SPORTS, toen we FIFA 22 officieel lanceerden. We zijn erg trots op de game van dit jaar en vinden het geweldig om de opwinding van spelers over de hele wereld te zien terwijl je aan de ervaring begint. Sinds de lancering hebben we al 9,1 miljoen spelers aan het spel toegevoegd, 7,6 miljoen Ultimate Team-selecties gemaakt en 460 miljoen wedstrijden gespeeld. We zullen dit seizoen geweldige ervaringen blijven bieden, maar eerst willen we onze ongelooflijke gemeenschap van voetbalfans hartelijk bedanken.


Hoewel we nog maar aan het begin staan ​​van onze reis met jou in de game van dit jaar, zijn we ook gefocust op waar we naartoe gaan. We zijn hier om de beste ervaringen voor voetbalfans overal te creëren. Om dat te doen, beginnen we door naar onze spelers te luisteren. We horen consequent dat het belangrijkste is om de wereldwijde gemeenschap te laten groeien, innovatieve voetbalervaringen te creëren op nieuwe platforms, een toewijding aan elk niveau van de sport, inclusief de basis, en het versnellen van de verheffing van het vrouwenspel. Daardoor hebben we een duidelijke visie op de toekomst van het voetbal.


Door jarenlang onze wereldwijde franchise op te bouwen, weten we ook dat authenticiteit essentieel is voor de ervaring. Daarom richten we zoveel energie op de collectieve kracht van meer dan 300 individuele licentiepartners die ons toegang geven tot meer dan 17.000 atleten in meer dan 700 teams, in 100 stadions en meer dan 30 competities over de hele wereld.


We investeren voortdurend in de partnerschappen en licenties die het meest betekenisvol zijn voor spelers, en daarom is onze game de enige plek waar je authentiek kunt spelen in de iconische UEFA Champions League, UEFA Europa League, CONMEBOL Libertadores, Premier League, Bundesliga en LaLiga Santander, onder vele anderen. De breedte van onze partnerschappen en ons ecosysteem van licentiecontent stellen ons in staat om ongeëvenaarde authenticiteit te blijven brengen in onze EA SPORTS-voetbalgames, nu en in de komende jaren.

Terwijl we vooruit kijken, onderzoeken we ook het idee om onze wereldwijde EA SPORTS-voetbalgames een nieuwe naam te geven. Dit betekent dat we onze naamgevingsovereenkomst met FIFA herzien, die los staat van al onze andere officiële partnerschappen en licenties in de voetbalwereld. De toekomst van het voetbal is erg groot en erg rooskleurig. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat we alle kansen hebben om 's werelds beste interactieve voetbalervaringen te blijven leveren. Nogmaals bedankt voor je steun en feedback over de game van dit jaar. We kijken ernaar uit om samen met jou de toekomst van het voetbal te creëren.


Tot ziens op het veld!"

Recente blogposts

Alles weergeven