Paradox Error - Review

Bijgewerkt op: jul 12

Zoals jullie inmiddels al wel weten hebben indiegames een speciaal plekje in mijn hart. En nee, dit is niet vanwege de makkelijke achievements. Het is juist die verfrissende blik van de ontwikkelaars. Een voorbeeld hiervan is Paradox Error.

Paradox Error is een platform game die zich afspeelt in een surrealistische zwart-wit wereld. Overal in deze game zijn expres glitches verstopt die je de mogelijkheid geven om onder andere de dood te weerstaan. Daarnaast is het ook erg belangrijk om op zoek te gaan naar bugs - aangezien je hiermee nieuwe werelden kunt open. Terwijl glitches en bugs juist van die onderwerpen zijn die die gamers haten in games!

In Paradox Error is het, hoe vreemd het ook klinkt, juist ontzettend belangrijk om vaak dood te gaan. Want iedere fout die je begaat, is niet perse een fout. Want zoals iedereen wel weet: van fouten kun je leren. En in dit geval is het echt een must. Echter, het grootste probleem wat ik met deze game heb, is dat je het binnen 20 minuten alle achievements hebt gehaald.

Daarom heb ik besloten om mijn favoriete recept voor een bananenmilkshake met jullie te delen.

Ingrediënten:

- één bevroren banaan

- handjevol ijsklontjes (dus stuk of 4 a 5 ijsklontjes)

- 250 ml Alpro chocolade (soja) melk. Je kan hiervoor overigens alle soorten chocolademelk voor gebruiken!

- theelepel cacao poeder

- optioneel: proteïne poeder

Allemaal in de blender... En genieten maar!

Eindoordeel

Paradox Error is een hele verfrissende, leuke platform game. Een game die je anders doet laten denken dan je eigenlijk gewend bent. Daarom vind ik het ontzettend jammer dat je de game binnen 20 minuten hebt uitgespeeld, aangezien het voor mij dat niet meer heel erg veel nut heeft... Wanneer de achievements meer verspreid waren, had het absoluut een hoger cijfer verdiend!

Cijfer: 70/100

Paradox Error is beschikbaar gesteld door de uitgever en is te koop in de Store voor € 4,99.